Za igralkami starejših in mlajših pionirk Felix Zasavje je že prvi dan mednarodnega turnirja Bochnia Cup 2018, ki poteka v poljskem mestu Bochnia. Ker se prve tekme na turnirju pričnejo šele drugi dan, so Zasavke izkoristile dan za spoznavanje mesta, kopanje in seveda tudi počitek.

Zasavke so Zasavje zapustile v sredo, 21.2.2018, v večernih urah in se podale na skoraj 900 kilometrsko pot proti cilju, na katerega so prispele naslednje jutro ob osmih. Takoj po prihodu so bile hotelske sobe že pripravljene za mlade Zasavke in četrtkov netekmovalni dan turnirja so lahko izkoristile za počitek in oddih od dolge vožnje, spoznavanje mesta v zimskem mrazu kot ga poznajo domačini, namenjen pa je bil tudi ekipnemu druženju, plavanju v bazenu in vožnji po vodnem toboganu ter obisku hotelskega Spa-centra.

Že drugi dan, v petek, pa igralke Felix Zasavje že čakajo prve tekme, in sicer se bodo prve pomerile starejše pionirke U14, ki bodo že ob 8.30 merile moči z domačo ekipo Bochnia, nato bodo tekmovalni dan nadaljevale mlajše pionirke U13, ki se bodo ob 11.30 zoperstavile ekipi Katowice. Po kosilu pa bo sledila še ena tekma mlajših pionirk, ki se bodo pomerile še z ekipo Bochnia, za konec tekmovalnega dne pa bodo starejše pionirke ob 17.30 odigrale tekmo proti ekipi Pabianice.

Izjava igralke Zale Zupančič:”V sredo, 21.2.2018, smo se odpravili na Poljsko. Vožnja je bila utrujajoča, vendar smo še vedno našle energijo, da smo dobro izkoristile dan. Odšli smo na ogled mesta, kjer smo imeli kosilo, potem pa smo odšli v nakupovalni center. Ko smo prišli nazaj v hotel, pa smo se odpravile v bazen na kopanje. Dan je bil naporen, a vseeno zabaven. Jutri pa nas že čaka prva tekma.”

Izjava igralke Lee Gradišar:“Danes sem se tako zelo zabavala,da bi zagotovo še šla na kakšno potovanje. Seveda pa smo prišle premagat vse, ki so prišle tekmovat. Ampak danes bi lahko rekla, da smo si zaslužile malo sproščanja pred velikim turnirjem. Učitelji so nas presenetili, da smo šli v picerijo, vendar smo se nekatere malo dolgočasile, saj so malo počasi pekli pice. Ko smo pa pojedli, smo vse košarkarice stavkale,da gremo v TESCO, seveda so se potem vsi učitelji strinjali. Kupili smo veliko zanimivih stvari. Ko smo prišli v hotel smo se zbrali v njihovi sobi in dobili nove košarkarske  majice. Potem smo se pripravili za na bazen, U 15  in U 13 so se pa pripravljale na SPA. Tako se je pa na žalost naš super kul dan zaključil.”